Mary

Ligger i sängen min. Inga särskilda planer på att stiga upp. Men varför skulle jag behöva ha  det? jp iförsig är jag hungrig och det luktar nybakat bröd från köket....hmm. man kanske borde gå dit ändå.............
Har typ ont i varenda led. Träningen igår gick väl som väntat - ganska dåligt med andra ord. Två månaders uppehåll märks kan jag tala om för er! Kände mig tapper som gick det ändå och nu är jag taggad på mer!
Låten ovan är en ny favorit, kings of leon's nya album <3
Självklart är ljudkvaliten mycket bättre i spotify. M3n låt gå!
Puss
//Hanna

Kommentarer
Postat av: johanna

måste säga att jag älskar denna låt :)

(fast pyro är liiiite bättre)

2010-10-31 @ 16:55:24
URL: http://danceitblue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0