Figaros Bröllop

Heeeeej bloggen. Jag mår ganska bra. jag mår psykiskt bra men sådär fysiskt. Tog idag bort mina sexton stygn på mitt långfinger. det gjorde typ såhäääär ont. jag överdriver inte när jag säger att det var någor utav de värsta jag gjort inom smärtkategorin. jag hade ingen bedövning och det hela gick på någon timma. och sen så missade jag ju favoritlektionen So. ajjdå.
Noprovet gick ovanligt bra, var väl all smärta som fick mig att tända till och koncentrera mig på nåt annat. goood.
Sen ikväll har jag vart på Operan och sett Figaros Bröllop som var jäkligt bra, med duktiga solister och en helt grym orkester. melike musica. man blir så jävla glad och så faschineras jag lika mycket varje gång..haha.

Imorgon åker jag å pears ut till våra kompisars land ett tag. mys vi ska typ plocka svamp åtminstone leta å käka middag å sånt. rätt skönt..
Å de bästa av hela helgen är studiedag på måndag. Det får en att kunna slappna av så mycket mer än ångestsöndagen som tränger sig på efter mörkrets inbrott på lördag natt.....
HEJ Å HÅ vad jag babblar.
här e två bilder från föreställningen, inte mina men de går nog bra ändå


Hanna gillar starkt. okej slut på kult-tramset.
Vi höres!
//Hanna

Kommentarer
Postat av: Emma

ååh stackarn! <3 du är underbar.

2010-09-25 @ 13:13:44
URL: http://emmawedeman.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0