When all comes to you


Hej jag är så himla trött nuförtin. Och handikappad, böhu. Fast det hade kunnat vara värre så jag ska va tacksam.. Kult bild. Fantasin flödar verkligen. Men jag är väldigt sugen på att udvidga mitt klädbestånd för det har jag inte gjort sen någon gång i juli faktiskt.
Och imorgon är de orienteringsdag. tjiho. och jag ska göra nåt extra kul. jo, gå med en åtta på asfalterad väg som inte vågar orientera, kommer bli fem av fem toasters.
Och sen för att klaga lite till är det mycket som snurrar i min skalle. Typ skola, liv och politik..........igår när man vaknade hoppades man att sverigedemokraterna var en dröm så insåg man att de var sant. Då ville man ju typ flytta och krypa ner i sängen igen.
Puss hörrni
Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0