Med solen i ryggen och vinden i mitt hår för mina steg ner till stranden och för en stund blir jag fem år gammal

Vakna 07:23-->skolan 08:00, kort dag idag igen--> få skuts och åka årets första moppetur med armarna runt amanda ner till alvik, fnittra åt hennes körning<33-->åka till stan, lämna in trasig mobil, få en lånemobil som är minst dubbelt så bra och trippelt så dyr som min riktiga, med skyddsplast å allt-->hem snabbis--> blåsa bort påväg till bromma montessori, hämta gullig tjej, gå till yogan, vänta i solen/stormen och utforska denna alldeles för moderna telefon, hem till dom lägga pussel-->hem till emma, äta kladdkaka panika nationella engelska-->hem, hjälpa till med maten, äta tomatsoppa och semlor med glad familj--titta omdömen--> nu: sitta här och sjunga med i Vågorna och(bästa sommarlåten, får mig att typ vilja skrika av typ sommarlycka!! haha. damp jag vet)är nervös och glad.
Mycket bra dag! Glad och lätt har jag varit. Tack för det nån där uppe <33
Efter att vi haft detta mindre trevliga provet imorgon är det helg, det inleds med utvecklingssamtal och sen träffa lizette(!!!) och olivia hill KUULTAAGGMYYS. nej shit asså puh. Håll tummarna fan.
detaljerat inlägg, kompenserar väl mitt annars mycket allmänna sätt att beskriva tillvaron.
gullig lapp man fick med. jättekulbilder vet.
nu ska jag typ tagga sängen eller nåt. Jävlar vad jag är rädd.
PUzzpuzzPuZZ!
//HANNA

Kommentarer
Postat av: sara

hihi, det hette cupcake stockholm!

2011-04-07 @ 21:29:13
URL: http://moncabinet.blogg.se/
Postat av: Hanna

Pure awesomeness indeed! Det måste jag göra och samtidigt fantisera om Gustaf Norén. På ett hustak i Peking, mmmmmmmm

2011-04-07 @ 22:41:38
URL: http://buffalo.webblogg.se/
Postat av: Finni - Elliotts morsa

Haha, ja jag spritade allting innan men annars så gjorde jag precis som du sa. In med nålen och sen in med örhänget. Det enda problemet var att få ut örhänget genom hålet på baksidan. Lite svårt att hitta men med lite tålamod så.



Jag är inte så känslig för smärta så jag tycker inte att det gjorde ont, men ja, man kör ju en nål genom örat så det är klart att det känns :P Haha. Jag har gjort detta en gång tidigare och det läkte fint så kör och testa och blir det infekterat så ta ut skiten :)



2011-04-09 @ 10:50:43
URL: http://mammafinni.blogg.se/
Postat av: Hanna

Åh, så fin Kånken du har!

2011-04-10 @ 18:20:30
URL: http://benjaminochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0