Weekend Wars

Den här värmen får mig att känna mig så lätt om hjärtat. Lika lätt som man blir av mgmt:es låtar. Åh sommarkänsla på det.
I fredags var jag med om eller såg rättare något helt fruktansvärt som jag inte tänker gå in på i detalj, i stora drag vittnade jag till en människa bli påkörd där bilen försvinner iväg medan människan ligger kvar med en änglavakt att tacka i gatan. Usch jag blir helt darrig jag skriver om det. Aja enda slutsats som går att dra är att det finns helt störda människor och att poliser och brandmänn är hur snälla som helst.
------
I lördags hängde jag med johanna och vi traskade igenom i princip hela söder med lite stopp på stadsmissionen, en tebutik, södra latin, globala, ett fint utsiktsställe, glassfik mfl mysplatser. Började på götgatan och slutade i zinkensdamm. Och vädret var varmt så jacka slapp man.
Kvällen spenderades ärligt talat vid matbordet från halv åtta till klockan tolv ätandes allt från musslor till dessertost med charles. Lyssnandes på Otis Redding och Simon and Garfunel i bakrunden. Lite gay å mys sådär med datemiddag. Finfinfin lördag.
Söndagen innehöll gym med hanni, förträff med en grej i sommar, promenad m.m Rätt ångestfri ändå, det gillas verkligen.
<3<3<3<33<3<3<3<3<3<3<33<33<3<3<
Hanna

Kommentarer
Postat av: /JT/

Aahhh, det var en väldigt skön lördag det!

2011-04-11 @ 21:47:43
URL: http://worldspin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0