Jag blir så rund av dig. Jag är anden som du har på armen.

Sitter med en tallrik skuren banan och nektarin övertäckt med mjölk på min högra sida och en kopp te på min vänstra. Har en lätt huvudvärk och ett par ögon som ber mig blunda. Lyssnar på opera och lugnar mitt facebooksug.
Kom för några timmar hem från franska rivieran där vi mellan tisdag kväll och söndag morgon levt med eget hushåll i amandas lägenhet. Vi har legat på stranden och njutit i timmar, lagat mysiga middagar, haft djupa samtal, kört ett skepp kommer lastat, cashat vuxenpoäng, gått bananas(<--så fint uttryck) på Sephora och bara haft det helt underbart. Man hann knappt säga hej så var de här efterlängtade datumen passerade. 773 bilder väntar på att bli överförda och itutagna. När det blir får vi ju se. Nu ska jag nog ta en sovis innan middagen och kanske läsa lite tidning. Det vore ju mys.
,,,
Hade tänkt blogga lite "seriöst" nu när alla mina (tro't eller ej) resor hit och dit för denna sommar är slut. Om denna blogg någonsin varit seriös skulle inte jag våga påstå men det jag nog försöker få fram är att den i någon mån ska försöka återgå till sin vanliga ordning.
Så ja, har ni hållt er kvar under denna torftiga uppdatering som varit är det lika bra att stanna kvar.
,,
Nog pratat. Hej tjing på ett tag.
_HIHIHANNA

Kommentarer
Postat av: mucho

hehe :d välkommen tillbaka! även fast det är sådär zupertrist att sommarlovet är slut på ett sätt, så är det rätt skönt att alla rutiner och sånt där börjar komma tillbaka! alla är inte ute och flyger längre! :)

2011-08-16 @ 23:45:45
URL: http://yearsofmylife.blogg.se/
Postat av: mucho

gotyah on that one!

va kul! fast galet! imorgon (eller ja idag) är det exakt en vecka till jag börjar trean. sista året av något som man var så nervös för, något så nytt och som aldrig skulle ta slut. Ett ynka år kvar som kommer gå snabbare än vad som går att föreställe sig. man ska ta vara på varje sekund alltså!

2011-08-17 @ 03:12:41
URL: http://yearsofmylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0