Vad jag bryr mig om nu

Kom i förregår hem från 22nd World Scout Jamboree och har haft bland de tolv roligaste dagarna i mitt sextonåriga liv. Känslorna är svåra att översätta från en deltagare till en som inte var där, än svårare en icke-scout. Men en blandning av hederlig scouting, festival och utomlands beskriver rätt bra ändå. Engångskameran är fylld med 27 förhoppningsvis okej bilder som jag vid tillfälle gärna visar er. Hoppas filmen överlevt all väta och runtskramlande bara, hehe.
Sen i söndags har jag mest myst med goda middagar med familj och farmor och farfar, hängt med världens bästa sebastian och nostalgat tillbaka. Träffat min livskamrat och köpt en nagelfil. Nu om lite mer än en halvtimme åker jag, och två utav de bästa ner till europas trevligaste stad. Där ska vi bara leva.
Peace out så länge, hörs gör vi snart.
Puss/Hanni

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0