Holy moly, me oh my, you're the apple of my eye

En sån där deppfri söndag idag. Det var jag så jävla värd utan att vara självgod. Drog hem till olivia vid tresnåret, drack jasminete, käka mackor, snacka gymnasium, svenska-nationellapanikade(NÄSTAN IMORGON, dööörrrrr) m.m
Drog sen på mitt kanske någonsin skönaste medelpass på f&s. Tittade typ inte på klockan alls. Och vipps så hade man vart duktig också. Sa hejdå till olivia. Hem, middag, nyheter och solsida på det.
Nöjd tjej. Ska snart försöka lägga mig.
Ha en bra vecka nu hörrni. Och inse, att vi har överlevt mer än halva vintern redan. Bara jag som tycker tiden rusar? Helg på helg på vecka på vecka. Snart är det redan sportlov. Ett skämt vad jag längtar.
PUSSAR!
HANNA

Kommentarer
Postat av: mikaela

sv; ja men det är grymt faktiskt! Vi har varit på en del körresor med, en till uppsala, en till rättvik och lite sånt! hemskt kult.

och det är en öppen kör, hoppa på när man vill stuket!

jaa det stämmer så bra, så bra! eh, jag vet inte riktigt! jag har redan mitt så har inte känt att jag behövt utforska utbudet, många av mina körvänner går på södra med sen innan också. man kanske kan det .. men hela sånggrejjen på södra är väldigt seriös, det är stämmor på stämmor och seriöösa låtar!

2011-02-06 @ 22:34:32
URL: http://yearsofmylife.blogg.se/
Postat av: mikaela

kom just på att man kan välja till kör som individuellt val! i tvåan och trean!

2011-02-06 @ 23:06:31
URL: http://yearsofmylife.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Nej då vet jag inte om jag hade fått vara med ! Hahah!

Inga krav alls. Det som är så härligt med kör med.

Åh, härligt! Södra är bäst, ingen protest på den, vilken linje?

2011-02-07 @ 15:22:02
URL: http://yearsofmylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0