Skogsvaktarn talar

HEJHEJHEJ! förlåt för att jag är urkass. MEN NU ÄR JAG HÄR!
Idag hade vi på min skola harry potter-dag på min skola dagen till ära. Inte för att sambandet mellan det och valentines day är så stort men kult var det! Jag var utklädd till Rubeus Hagrid (känd som sitt efternamn). Det stavades succé. Hahaha. Skillnaden var väl endast att han är två meter längre än alla andra och jag är mer tvärtom. Men det var inte vessentligt. Allt var så bra ordnat och lärarna var riktigt bra utklädda. Bra styrt helt enkelt. Bakom det hela låg friends i nian. WELL DONE, som jag typ sagt hundra gånger till dom redan. HHEEHEHHE. såhär borde man pigga upp flera vintermåndagar. Så värt.
Sen har jag spelat tennis, och gjort mest nödvändiga saker som att skratta och förtära allt möjligt. Och sett 9A som är så bra. Nu ska jag göra lite mindre roliga saker.
Men håll utkik för snart släpper jag en bildbomb som ligger och tickar i säkert förvar hos mig.
PUSSPUSSPUSS
//HANNA/HAGRID

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0