TJA MAN!

HEJ! Idag har varit en bra dag. Jag har bra kompisar som gör mig glad och framförallt får mig att känna mig riktigt vettig. Musiken låter ovanligt bra i öronen, matten funkar helt okej. Maten smakar bra på tungan. Leendet sitter bra på läpparna och skjortkragen bra runt halsen. Min mamma är klok, rolig och snäll idag. Imorgon är det fredag också, bara en sån sak. Och att jag sitter och chattar med niklas. rubriken är citerad av den pojkvasken.

Jag kanske ska få ta hål i öronen också! JIPPIE, okej ja, jag är femton och ett halvt (lite mer) och har inga hål i öronen. har aldrig haft, vill mest av allt just nu ha en helix-piercing. om jag ens får vanliga hål är frågan. en helix blir väl på artonårsdagen om jag vill då. hahhaa. ja kind of special. men kan inte ha allt här i livet!
VI HÖRS IMORGON!
DÅ kommer en massa bilder. SORRY DUDES..
PUSSHEJGODNATT!
//HANNA

Kommentarer
Postat av: julia

Min plutteponey heter Helix ,<33 yeay.

Måste ta en kopp te och promenad snarast förövrigt..

2011-02-26 @ 10:45:52
Postat av: hanna

åh jag vet! det är skoj.

mmmm vi måste det! men efter lovet blir det nog :/

2011-02-27 @ 00:12:08
URL: http://fnitterflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0