10

Tio saker ni kanske inte visste om mig är att...
...jag aldrig har blött näsblod
...jag har aldrig haft hål i tänderna
...jag lyssnar alltid på kalle och chokladfabriken på engelska när jag inte kan sova
...jag har aldrig flyttat eller gjort någon större förändring i mitt liv
...jag hade toalettlåsfobi fram till det att jag var kanske 11 år
...jag hade tandställning i över två år och kunde innan det inte stänga min mun ordentligt
...jag är en och sextio lång
...jag hade en låtsaskompis som hette Nils-Orvar när jag var liten. han bodde i avloppet
...jag har en bror
...jag har tyckt att det varit kul med foto sen jag fick min första kamera som togs med film när jag fyllde åtta

Kommentarer
Postat av: Anonym

nils-orvar i avloppet?? HAHAH!

2011-01-14 @ 15:22:53
Postat av: hanna

lägg av, han var awsome

2011-01-14 @ 19:56:27
URL: http://fnitterflickan.blogg.se/
Postat av: c

det var han säkert. nils-orvar, vad annars liksom?

2011-01-15 @ 19:55:44
URL: http://surveillance.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0