Ett hundra överklasspoeter kan inte ge mig någonting

Idag skar jag mig på en trasig spegel i mitt skåp i skolan. Det kom ganska mycket blod då. vad är grejen med mig och fingrar, typ alltid skada dom? Sen har jag mest kramat och pussat på min bruna mandskorv hela dagen och eftermiddagen å typ haft djupa diskutioner om religion. Religion e kul,,till en viss gräns. Då blir det endast knäppt.
Jag blev idag igen påmind om vad bra min klass är, och hur glad man kan bli av beröm från specifika personer. Åhåhåh. Nu ska jag läsa vidare om religion för att senare pluggskypa lite grann. Och imorgon får jag träffa min hemkomna hannis, så skönt att se dom igen mina favvosar.
bilder från sommaren, orörda. men gillar dom.
Puss//Hanni

Kommentarer
Postat av: Emma

Bilderna gillas extremt! Du är för fin btw. vi kan säga att du är den finaste finklänningen, den man alltid blir så fruktansvärt lycklig när man ser i garderoben ungefär på det sättet fast lyckligare blir man när man får syn på dig (hih).

2011-01-12 @ 22:57:52
URL: http://emmawedeman.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0