När jag känner asfalt under mina skor blir jag lycklig

I förmiddags åkte fnitterflickan in med sin gode vän johanna r (alltså inte den johanna jag länkar till). Vi var påväg mot vasastan där vi skulle bruncha hos vår vän Alice som jobbar på det finfina cafét Maräng på roslagsgatan. Det var dundermys. Hade inte träffat någon av dom på länge och johanna kan man typ aldrig prata klart med. Så jäkla kul människa. Men underbart är kort för sen närmare två skulle johanna träffa en annan kompiz och jag bestämde mig för att åka hem till min mormor som jag skulle på middag hos ikväll. Så väl hos henne blev jag bjuden på te och sedan var jag ett snällt barnbarn som både diskade och dammsög lite grann. Och t.o.m öppnade religionsboken. score fan. Sen kom min familj och då åt vi üpperligt god middag och min fina kusin va med också.

Mormor hade nya koppar, dom diggade jag fett.
Kameran kom med min bror hem till mormor och har därför inga bilder från tidigare av dagen.
Too bad.
Pussar
//HANNA

Kommentarer
Postat av: Gry Sol

Sv: tack så mycket!

och en sån fin mugg!

2011-01-11 @ 20:05:30
URL: http://litensol.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0