Non stop night

Jättetrött (är jag inte de hela tiden?!), ska kila ner och se om det finns kaffe kvar innan amanda kommer hit med non stop och brasilienbilder. Vi ska mest mysa prata och bara vara så där gosiga som bara vi kan. Jag drog och tränade förut förresten, det var awsomeskönt. Big like fan.
Nu ser mitt rum ut som ett tredje världskrig varit här så det är kanske dags å göra nåt åt det. Men nej, det är fredag kväll, då ska man unna sig nöje.
min korv, en favoritbild förövrigt. halsbandet har hon fått av mig från U.O (urban outfitters) bakom rosen är det ett hjärta där det står I love you. hur romantiskt?! jeeeettttteeee
Ha en fin fredag kväll!
Pusspusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0