Same same but different


Så jävla sjukt. Men till er alla som har tandställning, titta på det här och fatta hur värt det är. Förändringen är grooov. Jag tog bort min för ett drygt år sen, eller i oktober 2009, men igår när jag var där för att bli checkad en sista gång fick jag ta med den här gipsmodellen hem av mina tänder som gjordes innan regleringen började. Hade 9 mm överbett, drog ur två tänder och hade räls i drygt två år. Magnifique! Det roligaste var att tandläkarna typ själva blev chockade över att det blev så bra...ha ha. När hon tittade på modellen igår och fattade sa hon "vänta, får jag bara kolla i munnen ene gång till?" :D hahah så sött.
Nog tjatat. Tack svenska staten <3

Kommentarer
Postat av: Johanna

Åh så underbart, Hanna! Mitt bett är det ingenting fel på som sagt.. men ja, saken att jag saknar 6 tänder är ju en annan, haha! Ser fram emot resultatet och ett lika snyggt leende som du ;)

2011-01-18 @ 21:39:02
URL: http://danceitblue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0