Namnsdag

Hur fin?!
Igår jag gick jag och denna tös ovan ut på en fototur som varade kortare än kort för att det var så nedrans kallt ute och när man trotsar vintern i klädväg ja då blir det aningen svårt. Så vi gick hem till mig kurade upp oss i sofforna, skrattade åt en del av bilderna, för att sedan baka scones och avnjuta de med te och olika marmelader. Smakorgasm på det.
Vi pratade mycket och länge och hamnade efter det i mitt rum och började pillra på bilderna.
Klockan halv sju var det dags att gå hem och äta middag hemma hos emma med hennes fina familj. Efter det såg vi på en sammanfattning av allsång på skansen från sommar 10 och drack jordgubbssmoothie/drink av vår egna bartender direktimporterad från de grekiska öarna. Emmas familj (och släkt som var där) har nästan blivit som en andra familj för mig. Så himla fint! Efter ett tag drog vi oss in till emmas rum som är det mysigaste rummet jag vet och la oss på den mysigaste platsen och  kollade på den mysigaste filmen med den mysigaste lilla killen som är emmas fyra och halvt-åriga kusin Antony. där under en rosa filt klämde vi 12 avsnitt av sunes jul och förundrades av vilken enastående klockren kille håkan är. HAHAHAHA. LOVE iT. Sedan gick jag hem i det stilla snöandet och det var slut på den dagen. FINFINFIN. Och kommer sakna emmas moster, med man och son :( haha vad jag töntar mig.




Min dag hittills har vart skön. Har typ sovit/läst/sovit/läst i sängen och sen gått ner kokat makaroner, ätit lunch/frukost, druckit kaffe och ätit en liten bit scones som blev kvar med fikonmarmelad. Snart ska jag masa mig till staden och hitta ett lagom stort laptopfodral och sen träna med det nya kortet på f&s.
Vi hörs senare!
//HANNA

Kommentarer
Postat av: bella

Ha en fin kväll nu hjärtat!

2011-01-07 @ 21:37:23
URL: http://disabella.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0