William Shakespeare

Ja, som i föregående inlägg nämnts var jag ikväll och såg Trettondagsafton på stadsteatern ikväll. Mycket rolig och bra pjäs det må jag säga! Och Pia Johansson är en sjukt bra skådespelare (bättre än komiker, som jag tycker hon är rätt kass som). Men wow, grymt jobbat här alltså.
Efter pjäsen fick jag massa energi, det blev som ett litet lyckopiller efter typ två dagars halvt dysterhet/trötthet. Nu är jag kry och full med inspiration igen. Och de här tre sista dagarna på lovet kommer bli bra känner jag!
Något jag inte hunnit tala om heller var att jag och min trevliga vän charles igår var ute på en skidtur i snöyran. Fett tappert på jag säga. Mina vallningsfria skidor tappade glidet efter halva varvet(på 5 km) pga av den blöta snön och det blev ganska trögt att åka resten. Uppförsbackarna gick å andra sidan smärtfritt och man kände sig som om man var starkast i världen. Haha kult. kameran fick följa med, som jag både då och nu undrar var så bra eftersom min trogne kånken var genomblöt. Men för att de inte ska ha varit i onödan iallfall får ni se dessa bedårande fotografier. Natural beauty är en annan fin beteckning
Åh, tror inte jag ska lägga upp fler för att behålla någon som helst gräns för mig själv och inte riskera mitt liv..men visst bjuder vi på dom här charlottan? :D Älskar det som ser ut som en blåtyra som är utsmetad mascara. Efteråt åkte vi iallfall hem tog av blöta kläder, åt mat och dega i en säng med skolkatalogen och en skål vindruvor. Fin dag!
Nu ska jag stoppa något i magen och sedan försöka lägga mig.........hur det nu kommer gå.
Vi hörs! PUSS
//HANNA

Kommentarer
Postat av: charliee

man blir ju rädd för tjejen i vit jacka :S

2011-01-09 @ 16:39:50
Postat av: hanna

lite :/

2011-01-10 @ 00:02:19
URL: http://fnitterflickan.blogg.se/
Postat av: andrea

HHahaahaha, SNYGGA CHEYOOR!

2011-01-16 @ 20:38:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0