Jag är uppe sent varje kväll och inser att det är en dålig idé varje morgon

Igår köpte jag ett tokigt skönt nattlinne på marimekko och en pyjamas på polarn o. pyret. Det är fint att de som jobbar på marimekko pratar finlandssvenska tycker jag och snackar om hur de upplever de olika modellerna själva. haha. pyjamasen är galet nostalgisk för jag och min storebror hade varsina likadana sådana när vi var små som vi levde runt i.
Jag känner mig som ett litet barn där livet kretsar runt sandlåda, bollibompa och fiskdamskalas och det det är så man ska känna sig när man lägger huvudet på kudden och drar täcket upp till hakan.  Med det säger jag godnatt och ler för att imorgon är det fredag! JIHO - BRA SAKER
Puzzzzz
//HANNA

Kommentarer
Postat av: Emma

du är fin

2011-03-25 @ 15:24:16
URL: http://emmawedeman.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0