If you like a thing you should put a ring on it

Rolig dag i skolan. Ganska urspårad. Men MMMMH vad klassen kan vara najs ibland typ torsdagar.
Sen har jag vart barnvakt och druckit varm choklad av kakao och socker. det är typ så värt att blanda den själv.
Inga läxor till imorgon. trallalla! Nu ska jag steka fiskpinnar och se på Till det som är vackert. För den verkar fin. Annars kanske dte är nå kult på teve. Å så är jag lite sugen på balklänningssurfande. Å äta lite av muffinsarna som blev kvar från igår.
Fast min hals gör ont. Det suger lite sådär.
kuliga bilder från måndags. Jag är i stort behov av fräschhet.
HEJHEJHEJHEJHEJ!
HANNA

Kommentarer
Postat av: Emma

HEJHEJHEJHEJ jag gillar ttp bild ett och två ganska så myckeäää, och tacktacktack bebi för den uppmuntrande kommentaren! balklänningssurfande.. hjälp för att hitta någon perfekt alltså, lite kul att du drog upp det eftersom min mamma nämnde det idag, höhö. pusssaaar

2011-03-17 @ 19:35:40
URL: http://emmawedeman.devote.se
Postat av: Emma

den mycket uppmuntrande och glädjande kommentaren <3

2011-03-17 @ 19:43:39
URL: http://emmawedeman.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0