Händer som gungar mig, jag har hela världen under mig snart.

Att segla en och en halv timme i perfekt vind och sol med johanna, fyra tio/elvaåringar och en mugg te mellan händerna är fan en av meningarna med livet. Att glömma det som ligger på skrivbordet hemma, den tunga ångestjackan som ligger runt mina axlar och oron över var jag till slut ska hamna. Totally awsome dudes.
nu ska jag fanemig plugga, jag lockar mig själv med bullar och te alternativt mjölk.
glader på mys fik med godaa, billiga(!!!)(ove-hanni här) bullar några veckor sen med besta klasstjejerna. bild stulen från pulan
PUSSssSss
//HAnni

Kommentarer
Postat av: Anja

Svar:

Ja, minst sagt! Men var glad att du har detta framför dig! Jag är knappt ens redo för studenten och hade lätt kunnat gå 3 år till haha. Det kommer gå jättefort :)

2011-05-26 @ 12:08:04
URL: http://originalet.blogg.se/
Postat av: Andrea

gosegooos, söt!

2011-05-28 @ 14:23:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0