Mögelost

Sitter i hannis trädgård i varsin stol på altanen och smyglyssnar på när hon spelar fireflies. Helgen spenderades till viss del på Lovön på en förträff till en grej i sommar där det för övrigt var mycket trevigt . Sedan har jag köpt mina balskor, varit på picknick, tagit första doppet, fotat och meraamera.
Nu ska vi tydligen fortsätta ekonomiplugget. Jaja, värre saker finns det ju att plugga, (okej jag erkänner, jag tycker det är fett kul).
Vi hörs senare och då skulle väl ett bildrikare inlägg än detta inte sitta fel.
Pussisar
//HANNA
P.S jag undrar om jag inte slog besöksrekord igår för jag kan inte minnas att min besökssiffra varit högre utan att jag på något vis ansträngt mig till det. Och det gör mig så himla glad. Stolt är jag över er.
Nu kom hannis ut med mögelost och bretongkex, mummaa.
D.S

Kommentarer
Postat av: Emma

sv: du kan vara snygg!

på tal om statistik kan jag sorligt berätta att min går motsatsen, neråt alltså. ledsen

2011-05-23 @ 20:00:36
URL: http://emmawedeman.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0