HELG <3<3<3<3<333

Haft en ypperligt skön eftermiddag med mina favvisar. Engströmsdagen-häng, äng-häng, sova i soffan framför mysdåliga program-häng, gått hem i regnet-häng och allmänt skrattat-häng. Jajajaja! Något som är riktigt jävla najs är också att det inte dröjer innan vi tre faktiskt snart åker till Nice tillsammans och är det nåt som kommer äga i sommar är det fanemig det!! Mihiih
Min vecka har varit kaoz å jag har ingen fredagsångest idag inte, nänä. Bara en bra känsla i magen som säger att det är dags att gå ner nu till familjen, supermiddagen och våran gäst, en gäst man kan sitta och lyssna på hur länge som helst.
Gammal goding, tummen upp ju
Vi hörs senare dudes. Puzzz
HANNA

Kommentarer
Postat av: Johanna

jag älskar at du älskar saga, mohahahaha

2011-05-28 @ 14:59:06
URL: http://worldspin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0