LUSSELELLE

När ens hår luktar saffran och man har en gosig helg framför sig, ja då är livet najs. Har bakat lussebullar, lyssnat lite julmusik, skrattat, tittat på masterchef  å druckit godaste te:et med sara å henrik(har inga andra vänner). Pratat med min finaste amanda i telefon och skrivit lite på min djupa samhällsanalys. Såhär borde alla novemberdagar vara och det här är förnamnet till hur fint mitt jullov kommer bli. Kan inte låta bli att tänka på det.
Och med det säger jag godnatt för nu ska jag ta bort mitt flagiga nagellack å sen ta på mig pappas strumpor som är det typ bästa sovplagget evah. lol
JA men godnatt då!
HANNA

Kommentarer
Postat av: Johanna

jag har också kollat på masterchef, finns ingenting bättre, dom är så dramatiska :))

2011-11-17 @ 08:58:26
URL: http://worldspin.blogg.se/
Postat av: mikaela

hahah nee det ska du inte ha! Det var inte direkt någon party kommentar med massa roliga saker att svara på ;)

feel free to read, inget agg inget agg ;) jo men précis haha! ;)

2011-11-17 @ 23:20:23
URL: http://yearsofmylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0