Vi går i första ring, men jag fattar ingenting. Jag borde lyssnat bättre men vad ska jag ta mig till

Sitter och målar landskap i gråskalor, känner ett extremt behov av att boka en liten något i jul. vad som helst, varsomhelst. Jag vet att jag inte kommer att klara av hela långa mörka vintern utan något att se fram emot. Något att se fram emot av det större slaget alltså. Haft en tråkig dag i skolan, har inte förstått mycket och inte fått mycket gjort, mest bara insett vad jag har mycket att göra. Min glädje från igår och lykoruset som kom efter att jag publicerat inlägget (var insane) har lagt sig och ligger och puttrar nere i tårna. Ingen djup sorg precis men så där så man bara inte pallar och vill ha någon att pussa på och borra in sin näsa i, i en varm säng med tjockt, sprött duntäcke. Jag vill dricka glögg och fly skolan. Har en sån där vecka då jag har jättemycket och inget på samma gång. Vet liksom inte vart jag ska börja. Så jag fortsätter nog mitt målande och låtsas att det inte finns något annat alternativ.
HHAH förlåt för mindre peppande inlägg.
ack så konstnärligt. eh
/HANNI

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0