Att vara överansträngd och Fred Åkerström

Mår helt åt helvete och har aldrig i mitt sextonåriga liv varit så tacksam för ett lov. Lägligare hade det aldrig kunnat komma. Sömnunderskott blandat med stress och för mycket intryck har gjort mig alldeles utschasad.
Nu ska vi ha gäster å äta fisksoppa å sånt fint.
Efter skolan idag gick jag min numera traditionsenliga promenad med henrik och sen mötte jag upp en trött och efterlängtad emma. Sen har jag mest halvsovit och så i hennes sällskap.
Vi hörs senare mina vänner. Eller imorgon rättare sagt för sen blir det nog en glapp. Men det borde ni ju vara vana vid, vid det här laget.
Puss och allt sånt.
//Hanna

Kommentarer
Postat av: Johanna

<3<3<3<33<3<3 till dig

2011-10-29 @ 12:33:46
URL: http://worldspin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0