Bra torsdag

Sitter i korridoren lyssnar på musikarna som har öppen dörr, och nu är den stängd men det hörs så galet bra ändå. Och dom är inte lite bra heller. Idag har jag kontroll och det är så jävla fett för man vill styra sitt plugg inte låta plugget styra en, jag förstår vad vi gör och min engelska är redan bättre. Det har med andra ord varit en bra dag och den lär blir ännu bättre eftersom jag alldeles strax ska gå ut i hösten och åka till adam i min klass för lite mysig middag.
Jag diggar verkligen det här med höst, synd bara att mina skor lever i misär och snart är hälen borta från min ena sko </3 när jag inte bloggat på det senaste har jag mest gjort ovesentliga saker som inte är värda att blogga om typ ätit, tränat, inte sovit, haft kulig bildlektion(som alltid), pluggat, skrattat ikapp med mina klasskamrater, suttit och sjungit britney spears och spice girls medan vi äter lunch och får blickar som säger: vad är grejen med att ettorna måste synas och höras?? ahahah, kul.  . Den här veckan har hur som gått kvickt och sånt gillas.
PUSS/HANNA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0