┴┼└╣

min gylf är halvt öppen supercharmigt - jag vet.
Av ren slöhet bloggar jag inte ordentligt nu när jag inte borde göra det imorgon. För morgondagen ska ju ägnas åt plugg, det är iallafall så det är tänkt (men blir aldrig sant). Aja, lika bra att jag slutar leka disciplinerad. Grejen är bara att stress kan vara bland det sugigaste i vårt värld. Fyfan vad sugigt är ett fult ord apropå inget alls. Jo att jag just skrev det kanske. Okej nu snackar(skriver) jag strunt: time to sleep. Har haft en görmysig (<-- hjälp göterborskgener) lördag. Verkligen. Jag gör väldigt mycket parantecer nuförtiden har jag lagt märke till. FETT INTRESSANT tycker mina läsare!!! Nä.
Min "outfit" ovan består av mammas tröja som tydligen kunde bli min om jag ville och ett par billiga måndagsjeans. Förstå tråkiga översättningen - tack. Till detta bars det ett par slitnare converse. HOHO, jag skriver sånt ni svarat om! Tack för svaren förresten!, de var få men inte dumma för det!! Forsätt jättegärna och dessutom kan man göra det närsom inte bara för att jag frågar.
GODNATT HA EN UNDERBAR NATT/SÖNDAG IMORGON
Puss/H

Kommentarer
Postat av: Emma

gylfen <3 <3

2011-09-18 @ 21:05:53
URL: http://emmawedeman.devote.se
Postat av: Hanna

ÄLSKAR din tröja!!!

2011-10-02 @ 10:42:23
URL: http://benjaminochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0