JAG HAR VÄNTAT SÅ LÄNGE PÅ JUST DENNA DAG ATT DET ÄR SKÖNT ATT DEN ÄNTLIGEN KOMMER

JAG HAR JUST TAGIT HÅL I MINA ÖRSNIBBAR. JAG HAR VÄNTAT PÅ DEN HÄR DAGEN SEN JAG VAR 6 ÅR.
.
nu ska jag åka och möta philippa som har gulligaste skånska dialketen för att powerwalka (lol) och sen gå på f&s. Supersatsigt jag vet. Vädret är ju iallafall fint.
För den som undrar var även jag på håkan igår och stod nästan längst fram, skrek mig hes och sjöng med i varje låt. Jag kan dock inte njuta av stunden så mycket som jag önskar, det går bara inte ihop att mannen som sjunger låtarna som spelas om och om igen i mina öron är han som står ett par meter framför. Knäppt det där. Men fint var det. Och fin är han.
Ha en great lördag.
Puss /H

Kommentarer
Postat av: Johanna

Du är hurtig du alltsåååååå

2011-09-10 @ 12:04:33
URL: http://worldspin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0