Bröd blommor bra fika och femtiolapp

Idag efter skolan var det dags att fika med min, hör och häpna, gamla klassföreståndare Jenny och fina bästa Hanna. För er som tycker det är konstigt att träffa en lärare på det viset är det snarare som att fika med en kompis med något större erfarenhet och mognare tänk, mer perspektiv men minst lika rolig. Hur bra som helst med andra ord. Timmarna sprang förbi och vi pratade om massa saker. Vi skulle egentligen ha fikat på Park men då de stängde när vi kände att det var dags att beställa fick vi traska ner till alvik istället. Det jag vill komma till är att de på Park gav bort fyra bröd (vi tog varsitt och vips så fanns endast ett  kvar till någon hugad spekulant) - men DET BRÖDET!!!!!
det med ost och smör - smälter i munnen. Brödet smakar ungefär som en korsning mellan danskt rågbröd och typ vörtbröd men ändå inte sött. Här ovan ser ni det i genomskuret perspektiv.
annars så har jag mest hängt med min nyra frisyr och fått höra "har du klippt dig??" 23561 gånger, gnäller inte, det är fun!!!!, luktat på mina blommor och kommit på att femtiolappar är väldigt fina. Det här var också en fin bra dag och det borde morgondagen också bli då vi sammisar på kvällen ska visa upp våra estetiska talanger, vad vi åstadkommit, åh det här har jag sett fram emot i veckor! Och sen är ju onsdagen min favvo(skol)dag ändå.
Puss puss

Kommentarer
Postat av: Johanna

Alltså, jag äter typ alltid det där brödet och det är sååååååååååååååååå jävla gooottiiiii

2012-04-18 @ 08:14:17
URL: http://worldspin.blogg.se/
Postat av: emma

vad fin du ar i ditt nyklippta har min flicka! langtar efter att fa komma hem och krama dig! saknar dig! och jag tar garna promenaden i helgen om jag inte maste plugga jattemycket nu nar jag kommer hem :/ pusspusspuss mi chica <3

2012-04-21 @ 21:32:02
URL: http://emmawedeman.blogg.se/
Postat av: Hannis

Ser man på, bufferten har ökat med 150 % :OOOOOOO

2012-05-10 @ 22:36:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0