Right now. Eller nåt

Ringde just min frisör och fick en tid i morgon halv två(!), så nu blir det till att borsta ut dreadsen om jag vill behålla någon form av heder. Mitt hår är ju vad man skulle kunna kalla en prinsessas mardröm men jag tänker lite got 99 problems the hair ain't one. Okej nej, jag lever ej ett så problemfyllt liv. Det vore fel att ge er den bilden. Men äh. Problem är inget jag orkar prata om här, i alla fall inte av de seriösa slagen så ni får höra lite annat intressant. Innan jag tar mig an herr skatas boning ska jag laga min jacka. Via sömnad. Och vad är det med det då, tänker ni kanske. Jag är nog nordeuropas sämsta sömmerska, detta finns inte bevisat i betygsform då jag i förebyggande syfte valde trä- och metallslöjd när jag fick chansen. Sen så är det ju mycket roligare. Men i alla fall! Med stor sannolikhet kommer det synas mer att den är lagad än när den var trasig att den var det.
Mer då?
Jag är typ förkyld men framförallt trött, idag tittar jag på Segemyhr (<3) samtidigt som jag är effektiv å fixig, på fredag åker jag till skåne för att fira pesach(den judiska "påsken" även om den inte har något med jesus att göra är det en passande jämförelse då det sammanfaller samtidigt), gå längs havet, gosa med vovve och bara allt sånt man gör där.
Apropå problem förresten, här kan ni beskåda ett i-landsproblem som uppstod vid sommaravslutningen när jag skulle välja skor. Bilderna är tagna i ett helt seriöst syfte. Jag dör lite över mig själv :')
Nej nu ska jag sy. Lol. Och fortsätta segemyhrstittandet. Pussar
.
Komiskt också att det liksom inte var nyss jag pratade med min frisör längre. Classic bloggproblem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0