Vårens stora dag och jag vill va' med. Låt mig leva längre nu när jag kan se.

Haft bästa finaste eftermiddagen med matildis å suttit på solig balkong och legat på mage på golv i ett vitt fint rum och ritat och bara fått massa inspiration och skönt tänk. Pratat å förstått och känt igen och blivit helt upprymd glad å lugn. Sett tusen vita mössor, glada människor, sett stockholm sakta vakna ur sin dvala och gosat med emmis.
Imorgon kommer en så efterlängtad dag, jag och min moder ska åka till Plantagen och handla blommor, frön, jord och allt man kan behöva för en trädgårdssäsong. Åh. Äntligen ska mina fingrar få äkta jord under naglarna och ingen låtsassmuts. Jag har ett gediget trädgårdsintresse. Eller. Nä, men jag tror att jag har det i alla fall. Och det är ganska roligt att tro det. Relativt stort är intresset i alla fall och det här är bland det vårigaste jag vet.

har taggat med deras katalog<3333
Nu ska jag krypa ner under det vita fluffet. Puss

Kommentarer
Postat av: mucho

haha, kollade igenom mitt bloggarkiv och klickade på ett inlägg från förra våren och hittade en halv A4 lång kommentar från dig, mitt under vårt långa kommentarssamtal, det var kul! så då tänkte jag säga hej! snart första året klart nu! bara 2 kvar!

2012-05-04 @ 03:17:16
URL: http://yearsofmylife.blogg.se/
Postat av: hanna

f ö är du så himla toppenfin i våfflat!!!

2012-05-06 @ 10:55:53
URL: http://fnitterflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0