A desert road from Vegas to nowhere some place better than where you've been a coffee machine that needs some fixing in a little café just around the bend

Efter att ha sett filmen Bagdad Café med mina föräldrar, lite Humor godkänd av staten, städat min garderob, fixat min nya klockradio (som tydligen var mer awsome än jag kunnat ana, man kan t.ex. använda sin ipod som alarmsignal (för mig som inte äger en smartphone eller dyl är det kalas)), duschat och borstat tänderna satt på sig favvonattlinnet så känns allting ganska så bra ändå. Man måste liksom lägga upp ens liv i en plus och minusspalt för att se hur illa det egentligen är. Och det lilla som i mitt fall finns i minusspalten går oftast att åtgärda på ett eller annat sätt. Och trots allt så gäller det även den här gången.


Ett litet konstaterande från min sida (och säkert eran) är att när jag säger att jag inte ska blogga och liksom bereder er på det så bloggar jag ändå och när jag ska uppdatera och försöka hålla denna lilla sak vid liv är det ofta stora glapp uppstår. Så opålitligt va. Nä hörrni! Godnatt finisar. Ni får gärna svara på inlägget under ändå, jag tror att det kommer komma till användning ändå.
Puss å så
/Hanni

Kommentarer
Postat av: isabelle

åhh nu kändes det bättre <3<3<3<3<3

2012-01-08 @ 18:27:32
URL: http://bisous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0