Enormt korkad idiotgris vill föda lagom luddig gröt på tropisk plastsmörgås få glömsk flicka galen

Himla fin gårdagskväll och morgon hos sara med kylskåpspoesi(rubriken) och annat. Mindre fint att min såkallde vän moa lät mig traska över söder och sen åka hem med kommunaltrafik med extremt mycket blå smoothie runt munnen, jag som satt och skulle se lite sådär förmiddagssvår ut. Najs, tack!
Nu är jag bara glad och lätt seggosig. Älskar att börja dagen tidigt. Wiiie lyssnar på fleet foxes och städar mitt rum.
Jag bjuder förmiddagen till ära på en victory och en tumme upp
Hej vi hörs jag ska skriva fett med dagbok idag. Puss

Kommentarer
Postat av: Sara

HAHAHAHAHAA åh blåbär

2012-03-25 @ 22:03:09
URL: http://vardagaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0