Dagen efter vårdagjämningen

Idag vaknade jag av P3 utvilad. Låg kvar i sängen utan att behöva anstränga sig för att inte somna om (dock var jag fuskpigg, alltså underskott på sömn, menmen) och plötsligt började tonerna från don't stop believin' fylla mitt rum och jag nästan flög upp ur sängen! Sen hade jag varken mössa vantar halsduk eller tjock jacka när jag traskade till le tolva innan åtta. Enbart en tunn jacka, det kändes så speciellt på nåt vis. Så himla nätt. Täljstenen var faktiskt ganska rolig efter att jag bytte sten och tänkte om och jag satt i ett stort vidöppet fönster där solen verkligen gassade. Det var jättegod fisk till lunch, på rasten satt vi ute i solen, efter skolan mötte jag amanda (<3!!) och vi gick genom ett soligt vasastan och stannade där det fanns uteplatser. Där avnjöt vi årets första fika utomhus, inte ens i solen, utan att frysa det minsta lilla!!!
Sen har jag mest chillat, det blir lätt så när jag inte har något konkret som bör göras. Fast det har jag ju, men ska jag följa min inre röst är det imorgon det verkligen bör göras för det är då jag inte kan vänta längre, typ (min ohållbara studiestrategi <333) Fast ändå har jag varit lite skolig, inte med något speciellt närliggande men ändå och så har jag tittat på "Så levde de lyckliga" på svt play.
HÄR SKULLE DET LEGAT SOME NICE PICTURES IF I HAD AN IPHONE OR DYLIKT. NOW I DON'T. TOO BAD.
Imorgon börjar min skoldag på Nordiska muséet. fun!!!
Ses i morgondagens sken förmodar jag annars senare (hur bra på logik är inte jag??)
Bisous à tous

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0