Vadgörjagmedmittlivvadgörjagmedmittliv

Har fått timeline, inte officiellt dock, än. känslan jag kände när jag upptäckte det kan nog mest identifieras med vrede och slow motion-rösten "noooooooo" i mitt huvud. Jag har en vecka "att förberda" mig på innan det blir officiellt. Herre jävla gud.
"  Right now, only you can see your timeline. This gives you a chance to:
1. Review what's on your timeline now, and add or hide whatever you want.
2. Click Publish Now or wait until your Timeline goes live on 27 March. "

OMG CAN'T WAIT!!!!! Och sen så har vi täljsten imorgon på bilden. Det kan inte ens vara lite varmt ute. Vad händer med världen?

det här var så långt ifrån jag idag. mest för att jag vet att ni bryr er. jag kan se ut såhär också, lovar. Even if it's hard to believe. Bye guys, love from the brownie (white ass)

Kommentarer
Postat av: amanda

åh finii!

2012-04-13 @ 21:00:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0